قیمت گلد بازی Lost Ark

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

قیمت گلد بازی Lost Ark! بله درست خواندید بازی لاست آرک قابلیت درآمد زایی دارد و ما سعی داریم در این مقاله قیمت گلد بازی لاست آرک رو به عنوان اولین و معتبر ترین وبسایت ایرانی در خصوص خرید و فروش گلد بازی نیوورلد ، لاست آرک و وارکرافت به صورت روزانه نشر کنیم.درصورتی که قصد فروش گلد های خودتونو داشتید فقط کافیه وارد صفحه خرید و فروش گلد شده و بعد از پر کردن فرم مربوطه ، منتظر تماس همکاران ما باشید!

در ادامه این مقاله قیمت گلد بازی Lost Ark سعی داریم حداقل سیستم مورد نیاز برای این بازی و توضیحات مختصری در رابطه با بازی لاست آرک یا Lost Ark به شما عزیزان و همراهان همیشگی پرشین وو بدهیم.

 

 

همچنین اگر وارکرافت بازی میکنید پیشنهاد میکنم فروش گلد Dragonflight هم ببینید!

کسب درآمد از بازی Lost Ark

بازی لاست آرک هم مانند بسیاری از بازی هایی در سبک MMORPG قابلیت کسب درآمد دارد ولی با روش های متفاوت که بزودی در مقاله ای جداگانه آموزش های کسب درآمد از این بازی را منتشر خواهیم کرد.

قیمت گلد بازی Lost Ark

پرشین وو معتبر ترین وبسایت ایرانی مخصوص خرید و فروش گلد بازی Lost Ark یا لاست آرک میباشد . در این صفحه میخواهیم قیمت گلد بازی Lost Ark رو برای شما عزیزان به صورت آپدیت روزانه منتشر کنیم.

ما روزانه قیمت هارو که در زیر این پاراگراف قرار دایم آپدیت میکنیم ، همچنین برای دریافت سفارش میتونید وارد بخش فروش گلد بشید و سفارشتونو ثبت کنید . (در صورتی که سفارش مرتبط با سفارش شما در لیست نبود به پشتیبانی پیام بدید براتون اضاف میکنیم همون روز)

قیمت گلد لاست آرک

سفارشات زیر فقط برای تاریخ 03-02-1403 میباشد.
نام سرور قیمت هزار گلد دکمه فروش
Elpon - EU Central11.000 تومان
Ratik - EU Central11.000 تومان
Ortuus - EU Central11.000 تومان
Gienah - EU Central11.000 تومان
Arcturus - EU Central11.000 تومان

 

برای مشاهده سفارشات فعال اینجارا کلیک کنید!!

لاست آرک یک نقش‌آفرینی کره‌ای

قبل از هر چیز باید بدانید که نسخه اصلی Lost Ark عنوانی انحصاری برای کشور کره جنوبی بوده است و مدت‌زمان طولانی‌ای از انتشارش می‌گذرد. به دلیل این انحصار، تنها بازیکنان کشور کره امکان دسترسی به محتوای بازی را داشته‌اند. پس از مدتی، فروش انحصار این بازی توسط استودیو سازنده، Smilegate شروع شد و در اولین قدم، سرورهای کشور روسیه راه‌اندازی شدند. شرکت Amazon Games که به‌تازگی وارد صنعت بازی‌های ویدیویی شده و تمرکز خود را روی بازی‌های آنلاین نقش‌آفرینی گذاشته، پس از انتشار New World اکنون بازی Lost Ark را برای کشورهای اروپا و آمریکا در دسترس عموم قرار داده است تا همه بتوانند از محتوای جذاب این بازی لذت ببرند.

درصورتی که علاقه مند هستید بدونید چطوری گیمر ها کسب درآمد میکنند پیشنهاد ما به شما مقاله کسب درآمد از بازی هست!

Lost Ark را رایگان بازی کنید

نکته بسیار حائز اهمیت در مورد بازی Lost Ark رایگان بودنش است. شما برای تجربه این بازی و دسترسی به تمام محتوای آن، هیچ نیازی به پرداخت پول نخواهید داشت. هرچند برای کسب درآمدزایی استودیو ناشر، عناصری برای خرید در فروشگاه داخل بازی وجود دارد اما این آیتم‌ها، بیشتر جنبه ظاهری مانند اسکین داشته و تأثیری در قدرت کاراکتر و گیم پلی نخواهند گذاشت تا تمامی بازیکنان، تجربه‌ای عادلانه و لذت‌بخش را در کنار یکدیگر داشته باشند.

آموزش فروش گلد New World

آموزش فروش گلد New World

دنیایی وسیع و زیبای Arkesia

از دیگر جنبه‌های مهم بازی Lost Ark وسعت بالای دنیایش است که یک قاره گسترده با سرزمین‌ها و جزایر مختلف را برای گشت‌وگذار در اختیار شما قرار می‌دهد. دنیای بازی که Arkesia نام دارد، به‌تازگی توسط نیروهای پلید و اهریمنی تهدید شده و شما در نقش قهرمان‌های قدرتمندی، برای مقابله با آن‌ها به دنبال قطعه‌های پراکنده از یک شیء قدرتمند هستید. این شیء همان Ark گمشده داستان است که نام بازی نیز از آن الهام گرفته شده و در طول پیشروی خود، باید 7 قطعه مختلف آن را در این دنیای پهناور پیدا کنید. روایت داستانی بازی از جذابیت بالایی برخوردار بوده و با استفاده از صحنه‌های سینمایی مختلفی، به شکل زیبا برای شما نمایش داده خواهد شد.

اگر به این مقاله علاقه داشتید پیشنهاد میکنیم از قیمت گلد بازی نیوورلد و قیمت گلد بازی وارکرافت نیز باخبر شوید!

محتوای بی‌نهایت

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های بازی‌های نقش‌آفرینی آنلاین، تنوع محتوایی است که در دل آن‌ها جا دارد و Lost Ark نیز از این قاعده مستثنا نیست. علاوه بر روایت داستانی اصلی که باید برای ارتقا سطح کاراکتر خود مأموریت‌هایش را انجام دهید، طیف گسترده‌ای از مأموریت‌ها و فعالیت‌های فرعی در بازی وجود دارد. علاوه بر این پس از رسیدن به سطح 50، محتوای آخر بازی یا همان Endgame در اختیار شما قرار می‌گیرد که شامل شرکت در دخمه‌های چالش‌برانگیز، Raid ها و شکست دادن انواع و اقسام Boss های قدرتمند است. با شرکت در این فعالیت‌ها، می‌توانید آیتم‌های بهتری برای کاراکتر خود پیدا کنید و به‌ مرور زمان، قدرتمندتر شوید.

جهت خرید گلد لاست آرک اینجا را کلیک کنید!

گرافیکی چشم‌نواز و زیبا و دوربین ایزومتریک

از لحاظ گیم پلی، بازی Lost Ark شباهت زیادی به سری Diablo دارد. علاوه بر زاویه دوربین ایزومتریک، کاراکتر شما می‌تواند هم‌زمان به 8 قابلیت اصلی خود دسترسی داشته باشد و از آن‌ها در میدان نبرد استفاده کند. تنوع کلاس‌ها در سطح مناسبی قرار داشته و انواع کلاس‌های Warrior، Mage و Rogue با شکلی منحصربه‌فرد در بازی حضور دارند. هر کلاس به طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها و ویژگی‌ها دسترسی دارد که به‌مرور زمان قدرتمندتر می‌شوند و ارتقا پیدا می‌کنند. از لحاظ گرافیکی نیز، با یکی از زیباترین بازی‌های نقش‌آفرینی رو به رو هستید که با وجود اینکه زمان طولانی‌ای از انتشار نسخه اصلی گذشته است، همچنان تصاویر و مناظر زیبا و چشم‌نوازی را به خورد چشمانتان خواهد داد.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit only)
Processor: Intel i5 or AMD Ryzen 5
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 50 GB available space
Additional Notes: Internet connection required to play, offers in-game purchases

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 20 میانگین: 4.2]

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.