فروش گلد WOW + چطور بَن نشیم! ✅

بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

فروش گلد WOW یکی از بزرگترین دغدغه هایی هستش که فارمر های این بازی دارند و یا حتی برای کسایی هم که هنوز این بازی رو نصب نکردند فروش گلد براشون سوال هست ، که آیا طلای این بازی خریدار داره؟ زود فروش میره؟ قیمت هاش چطوره؟ کدوم سرور فارم کنیم و….!

اگر شما هم میخواید در کنار فروش گلد WOW از این بازی لذت ببرید پیشنهاد میکنم تا آخر این مقاله با ما باشید تا جواب سوالاتتونو بدیم و حتی شاید سوالاتی که در آینده بهش برمیخورید!

قدم اول ، انتخاب اکسپنشن !

اگر تازه وارد هستید و یا حتی جزو پلیر های قدیمی هستید حتما به این فکر کردید که آیا فروش گلد Shadowlands بهتر هست یا فروش گلد WOTLK !

فروش گلد Dragonflight

اگر شما فقط به فکر کسب درآمد از بازی هستید و در عین حال کامپیوتر یا لپتاپی که ازش استفاده میکنید قدیمی یا ضعیف هستش ، پیشنهاد ما به شما نسخه کلاسیک این بازی یعنی Wrath of the lich king هست.برای فروش گلد WOTLK هم نگران نباشید ، ما تقریبا از همه ی سرور ها به صورت روزانه سفارش داریم.

ولی اگر فارم و کسب درآمد از بازی به همراه لذت بردن از گیم پلی بازی براتون مهم هست پیشنهاد میکنیم نسخه جدید این بازی یعنی Dragonflight رو امتحان کنید.برای فروش گلد Dragonflight مانند WOTLK نیاز به نگرانی نیست چون همچنان ما سفارشاتمون زیاد هست!

حرف نهایی در انتخاب اکسپنش!

حقیقتا نسخه ی WOTLK برای فارم با در نظر گرفتن همه ی نکات بهتر هست چرا که این بازی برای چندین سال قبل هست و مکان و روش های فارم این بازی از قبل موجود هست ، درواقع این بازی مجددا در حال تکرار هست و شما نگران فروش گلد WOTLK نخواهید بود.

ولی در نسخه ی Retail روش های فارم دائم در حال آزمون خطا هست . به این صورت که شما از آینده بازی اطلاعی ندارید ولی در هرصورت هستند کسانی که درآمد های میلیونی از این بازی دارند!

به هر حال تصمیم نهایی برای با شماست!

کیفیت و گیم پلی فوق جذاب بازی یا کسب درآمد و فروش گلد WOW و با گیم پلی معمولی؟!

دراگون فلایت و لیچ کینگ

دراگون فلایت و لیچ کینگ

قدم دوم ، انتخاب Realm!

وضعیت ریلم یا سرور های این بازی چه در نسخه ی WOTLK و چه در نسخه ی Shadowlands و Dragonflight ، به صورت لحظه ای در حال تغیر هست ، یعنی ما نمیتونیم دقیق بگیم که کدوم ریلم بهتر هست ، ممکنه برای فروش گلد وارکرافت نسخه WOTLK یک روز از یک سرور 5 سفارش داشته باشیم و ممکنه روز بعد 1 سفارش!

لیست سرور هایی که برای فروش گلد WOW در نسخه لیچ کینگ بهتر هستند رو ما براتون لیست کردیم که راحت تر تصمیم بگیرید!

  • Golemagg Horde
  • Pyrewood Village Alliance
  • Pyrewood Village Horde
  • Earthshaker Alliance
  • Gehennas Horde
  • Firemaw Alliance
  • Venoxis Horde
  • Venoxis Alliance
  • Mirage Raceway Alliance
  • Mirage Raceway Horde
  • Everlook Alliance
  • Sulfuron Horde
  • Sulfuron Alliance

روند فروش گلد WOW کلا به چه صورت هست؟!

روند فروش گلد وارکرافت در نسخه های  WOTLK ، Dragonfight و Shadowlands کلا از طریق سایت پرشین وو انجام میشه که شما میتونید با مشاهده صفحه سفارشات فروش گلد و توکن ، لیست سفارشات کامل بازی ها رو ببینید. همچنین پیشنهاد میکنیم برای فروش گلد WOW اگر اکثر اوقات در تلگرام و یا دیسکورد آنلاین هستید در سرور دیسکورد و تلگرام ما عضو بشید که بتونید نوتیفیکیشن سفارشات رو دریافت کنید که با سرعت بیشتری بتونید گلد هاتونو بفروش برسونید.

ما روزانه سفارشاتی که در سایت قرار میدیم رو در کانال تلگرام و دیسکورد اطلاع رسانی میکنیم .شما بعد از مطلع شدن از اومدن سفارش در سرورتون وارد وبسایت میشید و عملیات ثبت سفارش رو که در مقاله ای جداگانه به صورت کامل توضیح دادیم میتونید بخونید.

آموزش ثبت سفارش و کار با سایت Persianwow

روش های ارسال گلد به چه صورت هست؟

روش هایی که ما برای فروش گلد WOW یا همون WORLD OF WARCRAFT قرار میدیم رو در حقیقت خریدار تعیین میکنه. ممکن هست یک سفارش Mail باشه یا ممکنه Auction House , Face To Face , Guild bank باشه.(اگر با اصطلاحات این بازی آشنا نیستید حتما مقاله آموزش بازی وارکرافت رو بخونید)

آیا احتمال بن شدن اکانت وجود داره؟

در حقیقت خرید و فروش گلد WOW و یا هر بازی MMORPG دیگه ای ممنوع هست و اگر شناسایی بشید اکانت شما برای مدت زمانی مشخص و یا دائمی بن میشه ولی خوب روش هایی که اکانتتون بن نشه رو براتون توضیح میدم!

  1. سعی کنید حجم بالایی از گلد رو در سفارشات Mail در یک میل ارسال نکنید .(یعنی تقسیم کنید به چند Mail)
  2. در سفارشات Face To Face با شخص مورد نظر صحبتی انجام ندید.
  3. بعد از فروش گلد WOW حتما نام خریدار رو در Friend List بزارید چند روز بمونه (سریعا Remove Friend نکنید!)
  4. از نرم افزار رفع تحریمی استفاده کنید که مختص خودتون باشه (کانفیگ نرم افزار رفع تحریم برروی سرور مجازی میتونه گزینه ی خوبی باشه!)
  5. برروی سیستمون هیچگونه نرم افزار شبیه به بات نداشته باشید.(مثل نرم افزار GameRanger که به صورت خودکار لابی میسازه در بازی های دیگه!)
  6. توی بازی با پلیر های دیگه رفتاری نداشته باشید که منجر به ریپورتتون بشن!
  7. اگر بوستر هستید حجم زیادی از تبلیغات رو در چت گلوبال بازی انجام ندید!
  8. با کاراکتر هاتون فقط فارم نکنید ، کمی دانجن ، Battleground و Raid هم برید!
  9. با پلیر های دیگه هنگامی که فارم میکنید صحبت کنید هر از گاهی که بات تشخیص داده نشید!
  10. از هر مکانی و با هر کامپیوتری به اکانتتون متصل نشید!
  11. سعی کنید به اکانت دوستانتون حدالامکان لاگین نکنید!
  12. درصورت بن شدن اکانتتون مک آدرس ، ویندوز ، سریال نامبر هارد دیسک و آی پی نرم افزار رفع تحریمتونو تغیر بدید!

این نکاتی که گفتیم مهم ترین نکات هست که یک فارمر باید رعایت کنه. پس اگر تا الان انجام نمیدادید از الان به بعد انجام بدید چرا که مسدود شدن اکانتتون میتونه وقت و هزینه زیادی رو بگیره تا مجددا یک اکانت جدید بسازید!

فروش گلد WOW

فروش گلد WOW

بعد از فروش گلد WOW واریزی چقدر طول میکشه؟!

واریزی های ما معمولا در بازه ی 12 تا 24 ساعته روز های کاری انجام میشه !

سوالی دارم که در این مقاله نبود ، چکار کنم؟

میتونید با پشتیبانی آنلاین سایت ، تلگرام ، دیسکورد حتی در روز های تعطیل صحبت کنید و یا حتی با شماره های تماسی که در صفحه تماس با ما قرار دادیم در ساعات 10:30 صبح الی 22:00 در روز های کاری در ارتباط باشید!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4]

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.